غیر فعال سازی پیش نمایش

معاون زنان رئیس جمهور در نشست با فرهیختگان و فعالان فرهنگی استان فارس، به آسیب های اجتماعی در خانواده‌ها اشاره کرد و گفت: در این راستا حوزه زنان، برنامه‌ای

 جامع را تدوین کرده که در هفته آینده اجرایی خواهد شد.

معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده خاطرنشان کرد: زنان سرپرست خانوار و بد سرپرست، اولویت اصلی کشور هستند که باید از بعد مادی و روحی حمایت شوند.  

خزعلی اظهار کرد: اینگونه حمایت ها باید همراه با حرکت مردمی باشد زیرا چنین امری با شرایط فعلی اقتصادی کشور امکان پذیر نیست.

وی در ادامه خواستار شرکت نخبگان یزدی در حمایت از بانوان بدسرپرست و سرپرست خانوار شد و گفت: امیدواریم با آمادگی کامل نخبگان و بکارگیری توانایی و ایده های آن ها شاهد رفع برخی از مسائل و مشکلات در این حوزه باشیم.

معاون زنان و خانواده رئیس جمهور در بخش دیگری از سخنان خود به عملی شدن وعده ها تاکید کرد و گفت: ما باید فعل ماضی را در اجرایی شدن وعده ها به کار ببریم تا شاهد نتایج مثمر ثمر برای آیندگان باشیم

وی در ادامه اظهار کرد: در تلاشیم با رقم زدن اتفاقات مثبت، حمایت های بیشتری از جامعه بانوان داشته باشیم.

خزعلی با بیان اینکه دقت و پیگیری بانوان در کار ها بسیار بالا و قابل تحسین است، افزود: امیدواریم در آینده نزدیک شاهد مسئولیت های کلان بانوان در امور باشیم تا بتوانیم از از این ظرفیت و توانایی های ارزشمند بانوان به خوبی در جامعه بهره ببریم.

معاون رئیس جمهور در پایان سخنان خود گفت: خوشبختانه در دوره جدید بودجه‌های بسیاری خوبی در حوزه بانوان تخصیص داده شده که امیدواریم با استفاده از آن اتفاقات بسیار خوبی را در مسیر رقم بزنیم.

ارسال شده 2 سال پیش


نظرات
    هنوز نظری ثبت نشده است.

نظر دهید
براي ثبت نظر وارد سايت شويد