غیر فعال سازی پیش نمایش

روز جهانی داوطلب فرصتی است برای تمامی داوطلبان و سازمان‌های بهره‌مند از حضور این افراد تا در کنار یکدیگر تلاش‌ها و فعالیت‌های بشردوستانه خود را گرامی بدارند، ارزش‌های فعالیت داوطلبانه را با دیگران به اشتراک بگذارند و کار داوطلبانه را در میان افراد جامعه و سازمان‌های مردم‌نهاد ترویج کنند.

۵ دسامبر برابر با ۱۴ آذرماه برای بزرگداشت داوطلبانی جشن گرفته می‌شود که در هنگام بحران، به ندای طلب یاری پاسخ می‌دهند، کمک می‌کنند تا امروز زندگی‌های بسیاری نجات یابد و حمایت می‌کنند از تمام کسانی که می‌خواهند فردایی با عزت و احترام داشته باشند.

فعالیت داوطلبانه در تمامی فرهنگ‌ها، زبان‌ها و ادیان یافت می‌شود. سالانه صدها میلیون از انسان‌های داوطلب، زمان و مهارت‌های خود را برای ساختن جهانی بهتر صرف می‌کنند. هنگامی که آن‌ها برای انجام کاری داوطلبانه اعلام آمادگی می‌کنند، در واقع به بهبود زندگی دیگران یاری می‌رسانند و در کنار این، بیش از هر انسان دیگری احساس تعلق به جوامع خود را خواهند داشت.

خیریه اشرف الانبیاء (ص) ؛ ضمن گرامیداشت این روز ، از افراد و سازمان‌هایی که به صورت داوطلبانه این مجموعه را بدون چشم داشت حمایت کرده و به عرصه خدمت داوطلبانه  به ایتام ومحرومین پرداخته اند  قدردانی می نماید و قطعا ارزش و اجر معنوی این عمل خداپسندانه با هیچ میزانی قابل اندازه گیری نیست .

روز جهانی داوطلب گرامی باد 

ارسال شده 2 سال پیش


نظرات
    هنوز نظری ثبت نشده است.

نظر دهید
براي ثبت نظر وارد سايت شويد